20.1.14

fotodagboek: Brussel, Gent en Groningen

De afgelopen week had ik een examen én was het tijd voor Eurosonic, dus "moest" ik wel terug naar mijn twee used to be hometowns: Brussel en Groningen. En nee, dat vond ik helemaal niet erg.

Het begon in België: ik wandelde eerst een (heel fijn) middagje door Gent, om tegen de avond door te treinen naar de Belgische hoofdstad. De volgende ochtend ontbeet ik met echte Belgische chocopasta, studeerde nog even in Muntpunt, lunchte bij Hopdog (in de nieuwe vestiging kun je zitten! yes!) en maakte mijn examen, voor we met z'n tienen burgers aten bij Ellis en de avond eindigden met goed veel pintjes. Toen ging ik natuurlijk nog naar The Coffee Company en Plaizier - zonder die twee te bezoeken kun je (of ik, in elk geval) Brussel niet verlaten.



Groningen is tijdens Eurosonic op haar leukst, dus ik treinde verder naar het noorden en genoot van mooie muziek en vooral ook nieuwe en oude lievelingsplekken. De Uurwerker is bijvoorbeeld zo'n plek die sowieso in mijn stadsgidsje zou eindigen als ik hem opnieuw zou schrijven. En die niet alleen, denk ik. Ik moet snel terug om meer te ontdekken!

Heel fijn, zo'n weken, maar nu ben ik stiekem ook blij fijn thuis te zijn, aan mijn scriptie te schrijven (en vooral: het gevoel hebben dat hij steeds meer vorm krijgt!) en natuurlijk een heleboel Korea-research te doen. Ik zal jullie binnenkort updaten.

Ps. Mocht je meer van mijn instagram feed willen zien, dat kan: @heimarlou.

2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne fotootjes, Marlou! Ik ga binnenkort naar Praag en ga zeker kijken wat jij allemaal geschreven hebt over die mooie stad. :) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen